Gå til indhold
Annonce
forside

Team NØS U-18 piger

I påsken var U-18 piger fra Team NØS i Holland, for at være med i den internationale håndboldturnering, Jupiter cup. Pigerne vandt alle de indledende kampe lørdag og søndag var de efter 2 kampe klar til finalen. Finalen blev spillet mod et stærkt spillende hold fra Westlandia fra Holland. Da slutsignalet lød, måtte vi sande, at vi mødte et bedre hold som fortjent vandt stævnet. Pigerne fik dog en FLOT 2.plads ved stævnet og en stor pokal med hjem. Det har været den helt rigtige afslutning på en gennemgående flot sæson.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce