Gå til indhold
Annonce
forside

Ting ta´r tid..

Gråsten: At ting ta´r tid det er måske, det her eksempel fra Rådhuset i Gråsten et bevis på. Jeg tog et billede, den 15. December 2008 da telefonboksen ved Rådhuset blev fjernet og hvor man kan se der er hul i den ene kælderruden på Rådhuset. Og så i dag den 16. Oktober 2009 kom så to mand fra ALS byg og udskiftede ruden. Om det er på grund af pengemangel arbejdet ikke er udført før, eller det bare et symptom på den manglende interesse for vedligehold på de gamle Rådhuse?

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce