Gå til indhold
Annonce
forside

Udlændinge

Selvom jeg ikke h'ører til i dette område, vil jeg nu alligevel gerne have lov til at ytre mig. Mit indlæg går på Flemming Nakinge Nielsen og de radikale. Det er ikke forde at jeg vil "bekæmpe" dem, men det er simpelthen, forde jeg ikke forstår dem.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce