Gå til indhold
Annonce
forside

"Uproffessionelle" avisbude!!!!!!!!!!

Nu er der gået en måned siden de såkaldte "proffessionelle" avisbude startede med omdelingen. Over 10 - 12 dage er avisen enten ikke leveret, for sent leveret eller også var den drivvåd. I starten blev den bare smidt på trappen i opgangen, så efter en klage kom den ind af døren. - Lige indtil i dag, hvor aviserne (vi er to abonnenter i opgangen) bare blev klemt fast i trappegelænderet lige inden for døren.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce