Gå til indhold
Annonce
forside

Vådt men godt !

Open Air i år startede som de andre år til Open Air. Hvor mine bødre, nogle venner & jeg startede hjemme ved min mormor og morfar, ved kl. 11, som bor i Møgeltønder. Her fik vi brød og noget at drikke og ellers sad vi bare og hyggede os. Ved kl 15 smuttede vi så derned, hvor vi så hørte noget Hit med 80'erne og ellers bare gik rundt og snakkede med folk :).

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce