Gå til indhold
Annonce
forside

Vadehavskunst i ECCO centret

Jeg har haft fornøjelsen af at se udstillingen "Kunst og Kunsthåndværk langs Vadehavet" hele to gange. Det var en stor oplevelse og entre prisen yderst rimelig, som tekstilkunstneren Lene Krarup sagde, da vi måtte gå ved lukketid lørdag (gratis adgang). Så jeg var på pletten igen i dag.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce