Gå til indhold
Annonce
forside

Vandretur v/Oldenor

I dag, tirsdag d. 7. april 2009, havde Sønderborg Kommunes stigruppe i samarbejde med Skov og naturstyrelsen, inviteret til vandretur og indvielse af nyt shelter (læ/ly sted hvor man kan overnatte) og nyindretning af Pumpehuset v/Mjels Sø.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce