Gå til indhold
Annonce
forside

Vi er død-trætte...

TV-serien: "Situationen er fortsat meget spændt i mellemøsten" kørte også da jeg var barn. Vi ønskede os Action Force i julegave, bekæmpede mørklødede terrorister på commodore 64, så lidt Rambo, og tænkte ikke videre over det. Vi var jo på den rigtige side af jerntæppet, og det var mor og far også.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce