Gå til indhold
Annonce
forside

Vi hyler ikke

Nu er De borgelige V-C igen efter os forde vi sagde nej til byget 09 , men inderst inde tror jeg ikke at en borgelig politikker mener at vi hyler når vi har sagt nej til dette makværk af et byget .

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce