Gå til indhold
Annonce
forside

Vi modtog breve...

4.B på Sdr. Omme Skole modtog forleden igen breve fra Saraswatipur Kostskole i Bangladesh. Skolen bliver drevet af Danmission gennem projekt Fremtidsbørn. 4.B er pennevenner med en 4. klasse i Bangladesh, og det var der en artikel om i JyskeVestkysten for en måned siden. Det er stort at få breve derudefra. Brevene var ikke sendt med posten - det er alt for usikkert fra Bangladesh. En ven af deres klasselærer, bragte de danske breve derud og fik også de bangladeshiske breve med tilbage.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce