Gå til indhold
Annonce
forside

- Vi taber med for meget!

TM Tønder 2 tog søndag middag imod rækkens tophold, nemlig OH 77 Odense. Tønder havde forinden kampen kunnet lægge sig helt op i den tunge ende med to point, men lå det også i kortene for hjemmeholdet?

Mathias Hejsel og holdkammeraterne fra TM Tønder 2 havde trods en lovende start ingen chancer mod HC Odense, der efter sejren i Tønder nu indtager førstepladsen i 3. division. Foto: Flemming Andersen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce