Gå til indhold
Annonce
forside

Vis hensyn

Som nybagt hundeejer nyder jeg mange, lange gåture i området ved Gråsten. Jeg møder mange på disse ture - både med og uden hund. Som hundeejer er det vigtigt at respektere, at nogle gerne vil hilse på hunden - andre vil ikke. Jeg oplever nogle gange at blive generet af andre folks hunde. Lørdag skete det igen. Jeg kom gående med vores hund Freja, da vi to gange blev generet af en løs hund (hvor ejeren var et stykke derfra), der kom løbende imod os. Det var meget ubehageligt.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce