Gå til indhold
Annonce
forside

VTE´s damer tabte til DSIO

VTE`s 2. Division Damer spillede tirsdag d. 22. april på Ådalskolen i Kredspokalturneringen mod DSIO Odense.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce