Gå til indhold
Annonce
Haderslev For abonnenter

Baconistaen brænder for sin passion

Allan Ungstrup fra nicherøgeriet Ømand i Sdr. Vilstrup fortryder ikke, at han skiftede København ud og etablerede virksomhed i lille landsby. Nu er han klar med bog om bacon.

Den normale bacon smagte ikke godt nok, så Allan Ømand Ungstrup begyndte at eksperimentere med saltet grisebryst i en kuglegrill omkring 29103. I 2015 overtog han og kæresten det lille slagtei i Sønder Vilstrup, hvor de nu laver gourmetbacon, der sælges til hele Danmark. Foto: Jacob Schultz
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce