Gå til indhold
Annonce
Haderslev

Borgmesterens sidste kur bliver digital

Knap 200 har tilmeldt sig Haderslev Kommune og Haderslev Erhvervsråds traditionsrige nytårskur torsdag eftermiddag. Det bliver sammen, men hver for sig, at der til sidst skåles.
Haderslev Kommune og Haderslev Erhvervsråd har gennem mange år haft tradition for at holde nytårskur. Det har været mange forskellige. I 2019 var der nytårskur i is-arenaen i Vojens med hundredvis af deltagere. I år er H. P. Geil vært foran computeren. Nytårskuren bliver nemlig digital - hjemmefra på grund af corona. Arkivfoto: Jacob Schultz
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce