Gå til indhold
Annonce
Haderslev

Der kommer damp over Haderslev igen

Bestyrelsesmedlem Holger Eskildsen, næstformand Torben Thy, formand Carsten Ørnsholt samt sekretær og webmaster Flemming Kramer kan næsten ikke vente, til at der igen kommer røg og damp på sporene mellem Haderslev og Vojens. De glæder sig alle over, at toget får holdeplads i Haderslev Centrum ved rådhuset. Foto: Søren Gylling
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce