Gå til indhold
Annonce
Haderslev

En minister kom forbi Haderslev

Den markante Venstre-politiker Inger Støjberg var gæst hos Haderslev Rotary-Klub torsdag. Flere end 200 hørte i Kulturhus Harmonien ministeren fortælle om flygtninge.

Inger Støjberg fik sig en snak med præsidenten for Haderslev Rotary-Klub, Ib Kehlet. Ministeren berettede først om sin tur fra Viborg til Christiansborg og senere besvarede hun spørgsmål om flygtningesituationen. Privatfoto: Finn Schou
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce