Gå til indhold
Annonce
Haderslev For abonnenter

Hvem slukker lysene for?!

Det burde være naturligt, at der i god tid var skaffet penge til julebelysningen. En model kunne være, at det lokale erhvervsliv betaler for ophængning og vedligeholdelse, mens kommunen betaler for strømmen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce