Gå til indhold
Annonce
Haderslev For abonnenter

Kunstnere blev hjemløse

Aflyst: Sønderjysk Malersammenslutning aflyser årets efterårsudstilling, fordi i ridehuset er lejet ud til anden side.

De sønderjyske kunstnere har måttet aflyse deres traditionelle efterårsudstilling i næste måned, fordi kommunen har udlejet ridehuset til andet formål i de næste 12 år. Der skal nu indrettes restaurant i bygningen. Foto: Søren Gylling
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce