Gå til indhold
Annonce
Haderslev For abonnenter

Om natten var det koldt

LEJRLIV: 177 spejdere var i weekenden samlet i Hjartbro ved Bevtoft. De ældste gik dertil og overnattede i bivuak. Om natten blev det koldt.

Stine Jacewicz, ti år, og Dina Schøn, 11 år, fra Bænkebidere i Hammelev kunne i går rulle teltet sammen efter en weekend med høj sol, men også lidt kolde fødder om natten. Det var første år, de overnattede på spejderlejren, og det var lidt hårdt, men også spændende, forklarede de. Fotos: Hans Christian Gabelgaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce