Gå til indhold
Annonce
Haderslev For abonnenter

Post Danmark retter ind efter røde smileys

Arbejdsmiljø: Posthuset i Gram fik den 8. oktober en rød smiley efter et besøg fra Arbejdstilsynet. I løbet af i år har i alt tre posthuse i Haderslev Kommune fået røde smileys. Nu vil Post Danmark sætte fokus på arbejdsmiljøet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce