Gå til indhold
Annonce
Haderslev For abonnenter

Sygemeldte starter lokal forening

alerør: En række langtidssyge på sygedagpenge vil etablere en forening, der kan tale deres sag i Tønder Kommune. Mindst 16 borgere deltager i første møde på tirsdag.

Sosu-hjælperen Gerda Huusmann, Agerskov, er en af 24 borgere, der har meldt sig under Conny Tønders faner. Hun har værer sygemeldt i over to år med en diskusprolabs. - Jeg føler mig dårligt behandlet af Tønder Kommune. Hvis vi er flere, der står sammen, må kommunen erkende, at mange er blevet behandlet dårligt, lyder begrundelsen fra 53-årige Gerda Huusmann. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce