Gå til indhold
Annonce
Haderslev

Unge gjorde det igen

11.35: For andet år i træk fik "De Unge" holdenes pokal. Det blev afgjort ved en sms-afstemning.

Om holdet sagde holdkaptajn Lasse Staub:

- Vi er alle under 18 år, og vi ville bare gerne have lov at løbe for stafetten. Det eneste, der kræves for at være med på vores hold, er, at man er under 18 år.

Han havde selv meget trætte ben, men havde også givet sig selv ind til flere omgange.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce