Gå til indhold
Annonce
Indland For abonnenter

Den bristede drøm

Dyb skuffelse: Flemming Meyer, der er formand for SSW, lægger ikke skjul på, at resultatet af søndagens valg i Slesvig-Holsten er bittert og skuffende for ham personligt.

Flemming Meyer havde satset stort på, at hans parti ville få et mandat mere, i alt fem. I stedet gik det den anden vej, og partiet endte med tre mandater på trods af en procentvis stigning fra 4,3 til 4,6 procent af stemmerne. Her ses Meyer, t.v., sammen med Rainer Wittek i Slesvig By under valgkampen. Foto: André Thorup
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce