Gå til indhold
Annonce
Indland For abonnenter

Elevtallet stiger på landsplan

Udvikling: De sidste fem år har der på landsplan hvert år været en stigning i antallet af højskoleelever, hvilket blandt andet skyldes en større ungdomsårgang.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce