Gå til indhold
Annonce
Indland For abonnenter

Institutioner dumper på stribe

Arbejdsmiljø: Forholdene på de danske daginstitutioner er så dårlige, at Arbejdstilsynet har dumpet mere end én om dagen det seneste halve år. Det rammer i høj grad også børnene, advarer pædagogerne.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce