Gå til indhold
Annonce
Indland For abonnenter

Lærere raser over undersøgelse

Kun 1,8 klokketime om dagen bruger gymnasielærere foran tavlen i gennemsnit. Det viser ny undersøgelse, som landets rektorer kan bekræfte, mens gymnasielærerne afviser rapportens konklusioner og betegner dem som »talfusk«. Undersøgelsen er lavet af Rambøll Management for Undervisningsministeriet, og den viser, at når ferie og fridage ikke tælles med, går kun 22 procent af gymnasielærernes arbejdstid på at undervise i gennemsnit.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce