Gå til indhold
Annonce
Indland For abonnenter

Rockere dropper guldkæden

Nedtonet: Bandidos lod guld og kontanter blive hjemme, da de tog til Esbjerg. Den slags er det første skattefolkene tager, når de møder rockere med gæld.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce