Gå til indhold
Annonce
Indland For abonnenter

Rød forvirring om efterløn

Skal-skal ikke? Mens S-formand Helle Thorning-Schmidt i går åbnede en dør på klem for, at en afskaffelse af efterlønnen kan komme i spil, hvis fagbevægelsen ikke finder 15 mia. kr., gør SF sig nu anstrengelser for at lukke den dør igen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce