Gå til indhold
Annonce
Kolding For abonnenter

Arrangører af julemesse ærgrer sig

Julemessen i Arena Syd i Vamdrup i slutningen af november er aflyst på grund af vandskaden i hallen. Messens arrangører ærgrer sig over aflysningen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce