Gå til indhold
Annonce
Kolding For abonnenter

Beboerformand er glad

Formanden for beboerforeningen i Sdr. Stenderup glæder sig på børnefamiliers vegne over, at byrådet vil etablere børnehave ved skolen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce