Gå til indhold
Annonce
Kolding For abonnenter

Formand går til efteråret

På gensyn: Paul Frandsen, der har været formand for lokalrådet i Hejls og Hejls-minde de seneste fire år, tager en pause på udskiftningsbænken.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce