Gå til indhold
Annonce
Kolding For abonnenter

Ghetto ? og hva' så?!

Boligområdet Munkebo er kommet på ghettolisten over særligt udsatte områder. Uretfærdigt eller ej ændrer det ikke ved, at andelen af arbejdsløse i kvarteret er alt for høj.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce