Gå til indhold
Annonce
Kolding For abonnenter

Helikopterplads blev åbnet

Mange var mødt op, da regionsrådsformand Carl Holst bød velkommen og indviede den nye helikopterlandingsplads ved Kolding Sygehus. Båndet blev klippet tirsdag eftermiddag.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce