Gå til indhold
Annonce
Kolding For abonnenter

Lopper indtager genbrugspladser

GENANVENDELSE: Kolding Kommune opretter nu såkaldte loppestationer på genbrugspladserne, hvor borgerne kan aflevere ting, som er for gode til at blive smidt ud.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce