Gå til indhold
Annonce
Kolding For abonnenter

Oprydning efter rolig nytårsnat

Nytår: Borgerne i Kolding vågnede i går morges op efter en forholdsvis fredelig nytårsnat. Politiet fik i dagens løb meldinger om en hel del hærværk, hvor sprængte postkasser og ødelagte bilruder var de mest harmløse skader. To bygninger var brændt, den ene var en butik på Haderslevvej og den anden var en ubeboet villa på Gefionvej. Flere steder blev fredagen brugt på at tage skadernes omfang i øjesyn og så ellers få ryddet op.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce