Gå til indhold
Annonce
Kolding For abonnenter

Preben er blevet værtshusejer

Værtshuset Pusterummet i Vamdrup er genåbnet med ny ejer. Søndag var der sildebord og kortspil.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce