Gå til indhold
Annonce
Nordtyskland

Coronasmitten eksploderer i Flensborg

Med 109 nye smittetilfælde per 100.000 indbyggere i løbet af syv døgn ligger Flensborg mere end dobbelt så højt som de 50, der gør et område til en risikozone.
21 coronapatienter er for øjeblikket indlagt her på Franziskus-hospitalet i Flensborg. Foto: Kira Kutscher
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce