Gå til indhold
Annonce
Sønderborg For abonnenter

Æblemosten lader vente på sig

FRUGTSÆSON: Det kolde forår har forsinket æblernes modning en kende, men høsten tegner nogenlunde, og det er værd at vente på en ordentlig most.

På Ryesminde Mosteri venter Mads Hansen tålmodigt på, at leverancerne af gode, gedigne danske æblesorter for alvor går i gang, og de er værd at vente på, for most brygges ikke på de tidligt modne æblesorter. ARKIVFOTO
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce