Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Aftenskoler venter fortsat på eget hus

Sønderborg Kommune vedtog i 2010 en aftenskolepolitik, hvor det blandt andet blev bestemt, at aftenskolerne skal have sit eget hus.

Når byggeriet af multikulturhuset er færdigt, håber aftenskolerne i Sønderborg, at de kan flytte med. Foto: Claus Thorsted
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce