Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Als får sin første e-sportsforening

Unge har nu mulighed for at blive en del af foreningen Als-Esport, hvor de kan samles og træne deres evner i computerspil. Det nye koncept har også fokus på den fysiske og mentale sundhed, som e-sport kræver.

Spillet Counter-Strike vil blandt andet være på programmet i Als Esport. Arkivfoto: Yilmaz Polat
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce