Gå til indhold
Annonce
Sønderborg For abonnenter

Beboere mister deres fælleshus

UDSALG: Kommunen har ladt de gamle i stikken, siger pårørende, efter at ældreboliger på Rådyrvej er solgt til privat udlejer. Nu lukker fælleshuset.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce