Gå til indhold
Annonce
Sønderborg For abonnenter

Borgmester: Lukning af skoler ingen succes

Det er kun få år siden, Sønderborg Kommune sidst lukkede skoler. Men det var ingen succes i forhold til det, vi ønskede at opnå, siger borgmester, Erik Lauritzen (S), der først vil se efter andre løsninger.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce