Gå til indhold
Annonce
Sønderborg For abonnenter

Butikker tilfredse med salg

Julehandel er gået fin, lyder meldingen fra Gråsten. Forretningerne oplever generelt, at folk bruger flere penge på gaver.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce