Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Sønderborg

Debat om vindmøller: Af hjertet tak

15 byrådsmedlemmer har lige som almindelige borgere været en tur vestpå for at opleve store vindmøller. Arkivfoto: Birthe Juul Mathiasen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce