Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Sønderborg

Debat: Mennesket først

Gennem flere måneder har en mand boet på stranden for enden af Sundgade - også kaldet Dybbøl Strand eller Stranden ved 2-øren. Ingen ved, hvem der skal gøre noget ved det. Hverken Naturstyrelsen eller Sønderborg Kommune har pt. kunne gøre noget. Nu ligger den hos Syd- og Sønderjyllands Politi. Foto: Katrine Stampe
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce