Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Efter massive tests: Sundhedschef forudser flere smittede

Forventningen er, at der de næste dage vil ske en stigning i antallet af smittede i Sønderborg Kommune, sådan lyder det fra sundhedschef Michael Skriver Hansen.
Michael Skriver Hansen, der er sundhedschef i Sønderborg Kommune, forventer, at man i Sønderborg Kommune vil se en stigning i antallet af smittede de kommende dage.  Arkivfoto: Timo Battefeld
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce