Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Elev på statsskolen testet positiv

Det er ikke første gang, at rektor Ole Kamp Hansen har oplevet smittetilfælde på Sønderborg Statsskole. Nu er der endnu et. Arkivfoto: Claus Thorsted
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce