Gå til indhold
Annonce
Sønderborg For abonnenter

Flaget op for flagfolket

Jubilæum: I 15 år har »Slotsbakkens Flaghejsning- og Nedhalings Laug« sørget for at hejse Dannebrog. Det fejrer medlemmerne nu med en stor fest.

Når der er noget at flage for, sørger medlemmer af Slotsbakkens Flaghejsnings- og Nedhalings Laug for, at Dannebrog går til tops på Slotsbakken. Det var der f.eks i marts, da borgmester Aase Nyegaard sammen med flere hundrede sønderjyder mindedes dronning Ingrid på hendes 100 års dag. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce