Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Flere flygtninge forlader Sønderborg

Kommunerne er pålagt at rådgive flygtninge og indvandrere om muligheden for at rejse tilbage til hjemlandet. Det har snart 14 i Sønderborg benyttet sig af i år mod normalt tre til fem.
I forbindelse med den såkaldte flygtninge- eller migrationskrise i efteråret 2015 blev der indrettet flygtningecenter i den tidligere kaserne. Mange var syrere og flere end tidligere har nu valgt at takke ja til at rejse hjem mod betaling. Arkivfoto: Hans Chr. Gabelgaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce